onsdag den 20. februar 2013

Varme fødder...

... i en kold tid.
Mine lektie-foredrags-strømper nærmer sig en afslutning
 Jeg havde dog forregnet mig, så der var ikke helt til et par i et enkelt nøgle. Derfor lå de stille indtil jeg fik tid til at købe et nyt nøgle. Imens kunne jeg så slide lidt på noget af alt det andet strømpegarn jeg havde liggende. Jeg er vild med garn der selv skifter farve. Nok fordi jeg ikke selv er særlig god til det med farver og til et par strømper kan det ikke gå helt galt, selvom der kan være nogle vilde sammensætninger ind i mellem.
Et par blå sokker er derfor undervejs. Jeg synes ideen med spiralsokker er genialt, for man kan bare strikke derudaf. Men inden jeg starter på flere i den form vil jeg have de rød/gul/grøn/blå færdige så jeg kan prøve om de også er rare at have på eller de bare er smarte at strikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar