onsdag den 6. februar 2013

Et par brikker at flytte rundt med

Så er starten gået på mit domino-tørklæde
Det går rigtig fint med at finde ud af de forskellige teknikker til at slå op, strikke sammen, skifte farve, strikke-hæfte enderne osv. Men jeg er lidt spændt på om jeg bliver tilfreds med det. Jeg er i virkeligheden ikke så vild med riller, altså retstrik på begge sider, jeg synes det kommer til at ligne gammeldags vaskeklude. Nu må jeg prøve at vænne mig til dem, og så elske farverne, som i øvrigt er virkelig dårligt gengivet på dette billede. Nederste højre hjørne er fx pink, og den ved siden af er bordeaux og ikke spor lilla. til gengæld er de blå i virkeligheden en smuk lilla mens der kun er et enkelt blåt felt nr 2 fra højre i 2. række... Ja ja, engang når det er færdigt så finder jeg et bedre kamera at fotografere det med.
Desuden spekulerer jeg på hvad jeg skal gøre ved bagsiden når det engang er færdigt, for den er jo ikke spor pæn... hmm...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar