onsdag den 27. februar 2013

Med tungen lige i munden

Der er mange ting på pindene her på adressen. Jeg kan slet ikke styre mig når jeg ser alt det fantastisk smukke håndarbejde på Ravelry (hvem introducerede mig til den tidsrøver...)
Jeg har i lang tid haft et nøgle lilla/blå/sort Kauni liggende som jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge til. Efter at have luret på sjaler i et stykke tid, gik det op for mig hvor fedt det er at strikke et smukt sjal og så bruge det som halstørklæde. Jeg er nemlig typen der gerne vil strikke sjaler for de er så smukke, men jeg kommer nok ikke til at bruge dem, så halstørklæde-ideen er perfekt.
Nu er jeg så gået i gang med et sjal. Mit stakkels tablet-kamera er virkelig ikke gode venner med farven lilla, derfor kan man ikke se farveskiftet på billedet herunder, men i virkeligheden er det lilla-blåt.
Opskriften hedder Swallowtail shawl og er at finde her - igen fra Ravelry.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar