onsdag den 20. februar 2013

Bold på hjernen

Der har været stille på bloggen her i et stykke tid.... En vinterferie med sygdom gik ud over energien til at opdatere, men heldigvis ikke muligheden for at vifte lidt med nogle pinde.
Jeg blev meget bidt af at strikke små ting som ikke tog særlig lang tid, og det blev til en stribe små bløde bolde.

opskriften på disse er fra ravelry. De tre-farvede herover kan jeg ikke finde opskriften på længere, måske er den blevet fjernet. De 6-farvede findes her.
Til sidst fik jeg hæklet 5-kanter til endnu en bold. Det var en super fin opskrift og nem at følge. Jeg var så ikke lige opmærksom på at jeg fik brugt to forskellige tykkelser garn, så den er blevet lidt deform, øv øv. vejledning findes på denne blog.
Men skønt er det med sådan nogle små projekter som man kan se en ende på igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar