tirsdag den 5. februar 2013

Klar parat start...

... til strik.
Jeg har nu fået købt garn til mit domino-projekt. Først overvejede jeg et tæppe, men synes alligevel det var et rigelig stort stykke arbejde at gå i gang med. Valget faldt i stedet på et halstørklæde i masser af farver og med takket kant, selvfølgelig i dominostrik.
De søde ekspedienter i min garnbutik hjalp mig med at finde det rigtige garn, det er så sjældent jeg strikker uden opskrift så jeg er ikke så trænet i at finde ud af det selv, og kom med gode ideer.
Hvert felt bliver i en farve med knald på, og samtidig bliver alle de små hjørner på hvert felt i sort, for at lave lidt systematik og bryde alle farverne.


Så nu er det bare at komme i gang. Jubii, der er ikke noget som et nyt projekt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar