fredag den 5. april 2013

Farligt dyr

Jeg har hen over efteråret fået begge Maja Hansens bøger om små hæklede dyr. En dag faldt jeg så også over hendes blog, og måtte endnu engang se i øjnene at de hæklede dyr virkelig er søde og jeg faktisk godt kan lide at sidde og lave dem. Man skal bare lige acceptere at det tager lang tid selvom de ser små ud, fordi der er mange dele der skal laves og fyldes og syes sammen.
Jeg er ofte heller ikke helt tilfreds bagefter fordi jeg ikke synes de bliver helt som jeg gerne vil have dem, men med denne er det lykkedes ret godt.
Opskriften fandt jeg på nettet, men jeg kan ikke huske hvor, og jeg ændrede den også flere steder. Bl.a. brugte jeg nogle andre ben end der var i opskriften.
Den har grødris i bunden af kroppen så den sidder rigtig godt, og ellers pudefyld i resten af delene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar