fredag den 5. april 2013

Endnu en trøje

Denne - næsten færdige - trøje skulle være en gave til vores fadderbarn som har dåbsdag om en måneds tid.
Jeg tror dog desværre den er for lille - typisk - så den ender nok med at ryge i stakken med Mother Teresa trøjer.
Opskriften er herfra, og garnet er Arwetta fra Filcolana. Forresten, det er første gang jeg strikker i det garn og hvor er det da fantastisk dejligt og findes i alle smukke farver!
P.S. strømpepindene er mine første knitPro pinde. Jeg har været ret skeptisk med at give så mange penge for strikkepinde, hvor stor kan forskellen være?
Konklusion: ja jeg synes de er dejlige at sidde med, lette, de er ikke kolde og de larmer ikke. Men jeg går ikke ud og skifter hele min beholdning ud til KnitPro... meget bedre synes jeg nu heller ikke de er. Men måske et par i ny og næ hvis det er en meget gængs størrelse :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar