søndag den 26. maj 2013

Virker ikke...

For et stykke tid siden viste jeg billeder af en lille trøje, som jeg havde tænkt skulle være til mit fadderbarn som snart har dåbsdag. Da jeg passede ham for 14 dages tid siden, fik jeg prøvet den på ham, og som jeg havde gættet på var den for lille. Det gør dog ikke så meget, den kan ryge med til Indien eller Rumænien.
Problemet er bare at jeg ikke på nogen måde kan få ærmerne til at passe i forhold til mønsteret. Enten er mønsteret helt forkert, (usandsynligt) eller også fatter jeg ikke at læse den engelske opskrift (mere sandsynligt). Så bestemte jeg mig for at det bare kunne være en vest, men da den er i glatstrik, så ruller kanten i ærmegabene. Derfor tænker jeg nu over hvad jeg skal gøre. Hvis der er en læser derude som har et godt råd så tager jeg imod med kyshånd, for jeg er selv lidt på den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar