søndag den 26. maj 2013

At hækle på russisk

Ind i mellem tager lysten til at hækle amigurumi et ordentlig tag i mig. Egentlig synes jeg der er for meget sy og for lidt hækle, men resultatet kan simpelthen blive så fint.
Denne snegl kunne jeg ikke stå for og det tog ikke lang tid fra jeg fandt opskriften til den så dagens lys.

Jeg synes den er super fin og sjov. Desværre har jeg ikke fået stivet følehornene nok af, der er ellers piberensere i, men de vil stadig falde ud til siderne.
Opskriften er fra en russisk! hjemmeside, og den var på russisk. Med hjælp fra google translate og lidt amigurumi-erfaring, fik jeg nogenlunde hæklet en snegl der ligner den fra opskriften.
Jeg kan desværre ikke finde opskriften igen, men jeg fandt den igennem facebook gruppen hækle, hækle, hækle og andre hæklerier. Skriv endelig hvis du har et link til opskriften så skal jeg sætte den ind.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar