mandag den 14. juli 2014

mit navn det står med Prikker


Når jeg kører i bus, tog og er passager i bilen, hækler jeg lapper til mit første hæklede tæppe i sofa/voksen størrelse. Lapperne er i en passende størrelse til at det er nemt lige at have med, og tilpas nemme til at jeg kan hækle dem samtidig med at jeg fører en nogenlunde  begavet samtale :) 


Bunken vokser stille og roligt, mens farvespillet udvides. Som udgangspunkt ville jeg bruge mine rester i blå og grå nuancer. De blev desværre hurtigt opbrugt og nye måtte til. Den karry-gule er den eneste der får lov at stikke af, ellers hedder det blå og grå toner.
Seneste ide er så at lave nogle af cirklerne med kun 2 hæklede omgange i stedet for 4. Dermed bliver der lidt mere variation i udtrykket.
Nu er jeg ca halvvejs med antallet af lapper. Gad vide om jeg får andre smarte ideer i løbet af den sidste halvdel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar