mandag den 14. juli 2014

Et nyt penalhus

Så dagens lys.
Samtidig åbnede det mine øjne for muligheden af at sy andre ting end beklædning. På trods af at jeg har syet et par heldige nederdele og en enkelt kjole som jeg er okay tilfreds med, ender det dog oftest modsat når jeg sætter mig ved maskinen. Jeg ved ikke nok til at sy tøj der bliver bedre end det købte, og det ser hjemmelavet ud - på den ærgerlige måde.
Men små tasker, punge og penalhuse, det er jo en helt ny verden! Små, forholdsvis hurtige og især billige i materialepris. Efter dette vellykkede penalhus er jeg helt klar på at skulle motionere symaskinen noget oftere.
Selv lynlåsen var samarbejdsvillig. Og med smukt stof både udenpå og inden i, samt en simpel og lettilgængelig tutorial, ja så er det bare om at komme i gang! Syvejledningen har jeg fundet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar