torsdag den 29. august 2013

Lille børnetrøje

Endelig, endelig blev børnetrøjen med honeycomb-mønsteret færdig (bortset fra at få hæftet ender men det tæller ikke rigtig - vel?)
Den har ligget og rodet i min strikkekurv i hvad der føles som utrolig lang tid. Nok mest fordi jeg ikke har kunnet bestemme mig for hvordan den skulle gøres færdig efter bullen. Syntes ikke jeg ville strikke honeycomb over hele trøjen, syntes det blev for kedeligt hvis både ærmer og bærestykke blev ensfarvet, synes ikke jeg kan få striber pæne, puha... what to do.
Som det fremgår af billedet endte jeg med at strikke ærmerne ensfarvede og bærestykket stribet. Nu må jeg så hjælpe overgangene i farveskiftene lidt med en nål så tror jeg de bliver pæne nok. Tror dette bliver den sidste til Mother Teresa for det næste stykke tid. Der er projekter til mig selv på trapperne. Mere om det senere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar