tirsdag den 5. marts 2013

Klar til udspænding

Swallow tail sjalet er lukket af nu. For en gangs skyld er lyset også sådan at tablet-kameraet kan gengive farverne nogenlunde. For første gang skal jeg så kaste mig ud i udspændingen af et lace sjal. Men først skal jeg lige have brunch og gruppearbejde med en veninde fra klassen, så billeder af denne proces kommer først senere.
Sjalet var hyggeligt og sjovt at strikke. For 4-5 år siden strikkede jeg et sjal også i lace mønster men i alt for tykt garn så jeg har faktisk aldrig brugt det, så jeg glæder mig til at kunne tage dette i brug... jeg fandt ud af hvad nupp's er, og hvor lang tid de tager at strikke, men tror godt jeg kunne kaste mig ud i dem igen en anden gang, for jeg er helt sikkert ikke færdig med at strikke sjaler/tørklæder...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar