tirsdag den 5. marts 2013

Gode kontakter

En af mine gode veninder og klassekammerater, er fra Odense. Og for et stykke tid siden fandt jeg så ud af at hendes mor arbejder i tante grøn - en garnbutik i Odense, som er meget omtalt og populær i blog-land. Min veninde tilbød at hvis jeg ville købe garn derfra kunne hun tage det med for mig så jeg sparede portoen. Genialt. I weekenden fik hun så lov at lege postbud for mig. Men ikke kun postbud, faktisk også julemand. Vi aftalte nemlig at hendes mor skulle overraske mig for 200 kr. Mine stikord til hende var orange, blå nuancer, og Kauni. I går fik jeg så min pakke med disse 5 lækre nøgler. Super lækkert garn og smukke farver. Nu skal jeg så lige bestemme mig for det helt rigtige projekt.jeg tror det skal være endnu et tørklæde, for jeg har et ret godt øje til leftie.
Tusind tak til min veninde og hendes mor!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar