fredag den 15. marts 2013

En fantastisk impuls

I tirsdags opstod pludselig en af de fantastiske situationer hvor alt mulige kan lade sig gøre på en gang. Jeg havde tid, bil, og mulighed for at tage på "udflugt" til en fantastisk butik som jeg nærmest havde glemt eksisterede da jeg aldrig har været der før, men kun tjekket på nettet. Terapi-hobby, er en kæmpe butik der ligger lidt uden for Århus, og jeg kørte derud efter skole. Jeg havde et ganske bestemt mål, men det kommer der mere om i næste indlæg. Egentlig skulle jeg kun købe 2 ting, men det ene efter det andet sprang ned i min kurv - helt uden at spørge mig eller mit dankort om lov.
Jeg har slet ikke tal på hvor mange ting, garnnøgler, små redskaber osv, som jeg har lagt tilbage på plads, inden jeg gik til kassen. Og jeg har endnu mindre tal på hvor mange kasser jeg IKKE kiggede ned i ikke at blive fristet over evne! Puha det var en øvelse i selvkontrol jeg sjældent har været udsat for!
Lidt kom der alligevel med hjem...
4 nøgler grøn bomuld i skiftende farver. De skal bruges til lidt "læse-strik." Jeg har en i familien som strikker trøjer til Mother-Teresa hjælpearbejde i Indien, og det er ganske velegnet til at strikke mens der læses lektier, da det kører på rundpind, glat, glat, glat. Der er kun fotograferet to nøgler her, da de to andre allerede er på pindene.
4 nøgler Arwetta. Muligvis også til en børnetrøje til Indien, muligvis til noget andet. I hvert fald skønne farver og dejligt garn. Jeg glæder mig til at tage hul på det. Det er mit første møde med arwetta, men det er da et mærke man møder tit og ofte på blogs.
Sidst men ikke mindst to nøgler blå-lilla nordlys fra Viking. Jeg har taget så mange nøgler op og ned i min kurv af disse forskellige farveskiftende garner herfra. De er så smukke, virkelig flotte farvesammensætninger og bløøøøde
Derudover købte jeg to ark krympeplast, som forhåbentlig skal bruges til noget i denne stil på et tidspunkt. Det synes jeg er en fantastisk kreativ og sjov ide som kan udvikles i mange retninger.
Hvor var jeg heldig at denne butik ligger så tæt på Århus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar